Mhtpgnby Arkadaşlar şeker yüklemesiyle alakalı postlar görüyorum bir şey merak ediyorum şeker yüklemesini bütün hamileler mi yapıyor yoksa bazılarında gerek mi görülüyor ?
Myhoney Mhtpgnby dr um şöyle söledi :amniyo sıvın iyi dedi,bebeğin kilosu normal dedi ,zaten seker cıksada diyet vericem sen en iyisi şimdiden basla diyete boşuna şeker yüklemeyelim dedi.