Kızlar 38 haftalığım artık doğurmak istiyorum ama sancım çıkmıyor napmam lazım sancım çıksın diye egzersiz de yapıyorum squat ördek yürüyüşü pilates topu bugün randevum bardı çıkmadı yine sancın çıkmadığı için açılmanda yoktur dedi bu hafta bakmadı çatıya haftaya bakarız tekrar dedi geçen hafta çatı muayenesinde normal doğum için uygunsun rahim ağzın da yumuşamaya başlamış demişti ama henüz sancı da tık yok aslında yalancı sancılarım çok fazla oluyor ama dayanamıyorum artık kramplar ağrılar nefes alamama çok fazla yoruldum ve bunaldım hurma aldım bugün biraz hurma yedim ananas aldım bide onu yiyeceğim var mı başka öneriniz bebeği kanala sokacak ilerletecek şeyler doğumu hızlandıracak sancımın çıkmasını sağlayacak şeyler bebek doğum pozisyonunda uzun zamandır zaten baş aşağı her şeyi hazır napmalıyımmmm🤦🏼♀️🤦🏼♀️🥹