Ben devlette gittim 3lü tarama sonucumu göstermek için cinsiyete de bi kere daha baksın diye kendi doktorumun işi çıkmış başka doktordan rica ettim şükür iyi çıktı ama arada bir hafta geçti yeni girmişsin dedi almadı ultrasona 18 haftalığız ama bilmiyoruz cinsiyeti ama tekrar ne zaman gelmem gerektiğini söylemedi sizce ne zaman gitmeliyim 🧐