Ace_b42 Bugün kontrolümüz vardi doktor bebeğimin göbek fıtığı olduğunu söyledi başınıza geldi mi neler yaptınız uyguladığınız bir şey var mıydı kızlar
kubra454 Ace_b42 benim kuzenimin çocuğunun da vardı üzerine madeni bagladilar fıtığı. Ve sürekli yüz üstü yatırdılar kendiliğinden geçmişti
Nesli46 Ace_b42 bozuk parayı göbek deliğinin üstüne koyup çokta sıkı olmayacak şekilde bağlayabilirsin
Zulbiye Benim oğlumun vardı bizimkilerde para bağladı ama benim oğlum kolikti ağlaması geçince fıtığı yavaş yavaş geçti kayboldu
Ace_b42 Zulbiye benim oğlum da kolik maalesef göbeğinin yarısı içerde yukarısı dışarıda teşekkür ederim 🥰