Nfm Kızlar sızıntı var mı yok mu yorumlar mısınız? 27+4 haftalık hamileyim. Su gibi akıntım olması üzerine bu testi yaptık.
Yhanne Nfm bana bi doktor bunu yapmıştı ama başka bi doktor turnusolun çok da geçerli olmadığı söylenmişti ve amnisure yapmıştı öneririm geçmiş olsun
Seymakocabey Nfm mor olunca bebeğin suyu demek ustten yirttiysa keseyi sızıntı yapiyodur Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
Nfm Sbry98 yatış kaç gün sürüyor ve ne yapıyorlar canım ya bir tane daha çocuk var onu da düşünüyorum bir yandan :((
Sbry98 Nfm valla benim haftam 38 di ayağa kalktıkça çamaşırım ıslandı kontrole gittim turnusol kağıdı vermişti Mora dönünce suyun dedi yatışım yapıldı hiç açılmam yoktu suni sancıyla açılma oldu 2 saatte doğumum olmuştu
Seymakocabey Nfm ilk bebegimde banada yapmışlardı alttan çubukla bişey sokuyolar gebelik testi gibi kağıda sürüyorlar o daha doğru sonuç veriyor
Nfm Ecemnm enfeksiyon durumlarında bu renk olabiliyormuş. Amnisure testi negatif çıktı. Fitil kullanıp istirahat etmemi soyledi doktorum.