Pazartesi reglım başladı cuma bitti perşembe ve pazar değerlendirdim sağ saol kasıgım ağlıyordu yani çok değil ama böyle hafif akıntım yok ve uygulamada 31 gösteriyor ve 1 gün aralıklı ilişkiye girmeye çalışıyorum siz neler yaptınız Ovlasyon testi strese koyuyor diye yapmak istemiyorum