yagmur-68 iğneyi vurduktan sonraki gün karnım şişik gibiydi Öyle hissediyordum yani gerçekten de iğneye vurduktan sonra karnın şişiyor karnımı ağrı giriyordu kasıklarımda ağrı Vardı en çokta kasıklarıma çok şiddetli ağrılar vuruyordu arada bir gözümün önü kararıyordu sonra gidip birkaç saat yatıp dinleniyordum çok şükür bu kadar sancı çekmemi deydi zaten doktorda demişti Ağrının olması etki gösteriyor demişti inşallah sen de Allahın izniyle güzel haberler duyacaksın merak etme çok güzel haberler alacaksın inanıyorum sıkma canını stres yapma❤️🤲🏻