Ozturks Kızlar merhaba. Ben 5 haftalık gebeyim ilk kez anne olacağım inşallah :)) Kız olursa isim olarak Eva istiyorum iki isim koyarsam da Leyla Eva. Erkek olursa da Aslan iki isim koyarsam da Asil Aslan. Sizce nasıl? Yorumlarınızı bekliyorum:)
Baahar4549 Ozturks ben de kız olsaydı Farah Leyla koymak istiyordum gerçekten Leyla ismi çok güzel ve Eva yanına çok yakışmış.