Göbek fıtığı olabilir ama şuan anlaşılmaz. Eğer göbek fıtığı ise göbek büyüdükçe bı küçük topcuk beliriyor orada. İlk gebeligimde çıktı benim bir defa çok şiddetli sancı yapmıştı. Genel cerrahiye gittim bir zararı yok yapacak bişey de yok dedi duruyor öyle. Şimdi yine hamileyim göbekle birlikte büyümeye devam ediyor. Benim tam göbek deliğimin üstünde deliğin içinde sayılır yarısı