SedaF Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌺
Ben 20 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Öncelikle hiç korkmayin endişelenmeyin herşey bir şekilde yolunda rayında gidiyor. Eğer hastahaneniz ve hemşireler ilgiliyse kat kat rahat olun😊
Eğer gazınız çıkarsa, bebek ve sizin sağlığınız yerinde olursa iki günde taburcu olursunuz. Ben ameliyattan sonra 6 saat bekledim ayağa kalkmak için. Ayaklarınızda ki uyuşma geçince sondanızı çıkarıp kaldırıyorlar. Artık ondan sonra inşallah her işinizi kendiniz yapabilirsiniz. Zaten herhangi bir ameliyat değil yatmak yok bebek var ve ilgi istiyor 🥰 sık sık yuruyeceksiniz tuvalete kendiniz gidebilirsiniz hiç zorluğu olmuyo. Ben acil sezeryanla doğum yaptıgim içim depend falan almamıştım nasılsa zamanı var diye. Gece boy ped ve iç çamaşırı da işinizi görür kendiniz takıp çıkarabilirsiniz.