Bebeğimin giysilerini yerleştirirken farkettim yenidoğan için çok az kıyafet almışım kızlar, hep 3-6 ay 6-9 ay vs almışım şimdi biraz daha alayım yenidoğan diyprum ama kararsız kaldım şu üç tip kıyafetten hangisi en kullanışlı oluyor hangisinden fazla bulunsun? Ocakta doğum yapacağım inşAllah🙏🏻



