Minigininannesi Sabah sancı ile hastaneye yatışım yapıldı 3dk 1 düzenli sancılarım var serum vs taktılar ama durmuyor. 1cmde açılma var böyle giderse doğar diyorlar. Kilosu 2.750dediler kuveze girer mi çok korkuyorum
bdenerigokce Minigininannesi girebilir ama belli olmaz, girse de korkma canım çok hızlı büyüyorlar küvezde üzülme bir de stres yapma sakin kalmaya çalış🫶
Elifcee25 Minigininannesi Bende bugun sancidan ölüyorum 35 haftalk yarin kontrolm var sabaha kadar dayanirmi bilmiyorum umarm vaktinde dogarlar.
zeynozey Minigininannesi 35 haftalık 2 kg bebiş doğurdu arkadaşım küveze girmedi bebeğii💓 senin bebişinde girmeden yanına gelir hemen inşallahh:)
Minigininannesi bdenerigokce çok küçük geliyor bana sakın kalmaya çalışıyorum ama bebeğin kalp atışları da düzensiz kafam çok karışık
Elifcee25 Minigininannesi Ara ara vuruyo uzandm hafifledi sabahi bekliycem kontrolm var zatwn sancilarin araliklatini yaziyorum dokdora gstericem. Oğlumda 34+3 de doğmustu 18 gün küvezde kaldi ayni seyleri yasamak istemiyorum 😭 Rabbim yardmcmz olsun
Elifcee25 Melodimm Cekiliyorum her hafta 1 2 tane sanci ckiyo ama dokdor hep gün verip şu gün gel bdaha cekelim bu gün gel bdaha bakalm diyo. Bende demekki önemli degil diyorum ama sıklaştı bakalm ne yapacak
aslikls3 Ablamın bebeği de bu haftalarda 2700 doğmuştu aldılar eve getirdiler 🥰 dua edin Allah büyüktür 🙏🏻
Minikayak24 Minigininannesi korkma canım Rabbim yardımcın olsun benim ilk oğlum 35+6 da doğdu 1 saat bile kalmadı küvezde şuanda bende 35+3 olucam ne zaman doğr bakalım hayırlısını iste inşallah Rabbim kavuştursun sağ Salim inşallah 🌺