Sevcanozdemir Merhabalar ☺️ oğluşumuza isim bulmakta zorlanıyoruz. Değişik güzel modern bir ismi olsun istiyorum ama o kadar seçiciyim ki 🤭 bana isim önerisinde bulunur musunuz 🥰
Hzzz Sevcanozdemir Aaaa cok da sevdiğim bir isimdi oysaki Sarp ta olabilir ama pek burdan gelen önerilerle karar verebilceğini zannetmiyorum 🙃çünkü isim olayı 🔦şak diye geliyor aklına şıp diye kabul ediyorsun ☺️gönlüne göre olsun her şey
Sevcanozdemir Ege_mommyy_11 Ege_mommyy_11 Asil Ege’yi düşündüm bende bir ara ama hala o kadar emin değilim ki 🥲
Ege_mommyy_11 Sevcanozdemir evet ‘Asil Ege’ de güzel isim daha doğrusu ‘Ege’ ismi bana çokk cool zengin yakışıklı erkek ismi geliyor 🫣🤣
Sevcanozdemir Hzzz ya öneri olsun aklımda bulunsun belki beğenebileceğim bir isim olur diye düşündüm ☺️ teşekkür ederim canım hepimizin ❤️