Snmlsn busraayksll 36+0 bugün. O buton geldiği günden beri daha duygusalım. Her gün ağlayacak bir şey buluyorum 😳😳
Ozge_29 busraayksll Bebiş doğdu butonu geldi ama bebiş gelmiyor 40. Haftam bitti bugün artık sabırsızlıkla bekliyorum ama yok:(
Varligibirdertyokluguyara busraayksll ben de 35. Haftadayım bazen korkuyorum sonra diyorum ki o kadar insan nasıl doğuruyor hem yetmiyor 2. 3. Düşünüyorlar demek ki öyle zor bir şey değil biz de yaparız 😍😄
busraayksll Varligibirdertyokluguyara diyorlar ya Allah bı unutkanlık veriyor dhdhdhdhdhdh arkadaşımın çocuğu bir buçuk yaşında şimdi 2. Ye hamile valla helal diyorum daha dogurmadan
Varligibirdertyokluguyara Ozge_29 inşallah sağlıkla alın kucağınıza merdiven egzersizlerini yapıyor musunuz? Bol yürüyüş çömelip kalkma suquat filan