happykis12 ben çoğul gebelik geçirmiyorum ama benimde o haftalarda özellikle sol göğsümden süt gelmeye başladı yani sıvı mı süt mü anlamadım ara ara gelmeyede devam etti Dr sordum göğsünü sıkmadığın sürece sıkıntı yok dedi şuan 37 haftalığız bugün iki göğsümde çok aktı😊