rabisskocc Liyamm1 her doktor farklı veriyor mesela planlı plansız gebeliklere başka, senin kan değerlerine bakıyor ona göre bir ilaç veriyor zaten aklın kalmasın böyle şeylerde demekki değerlerin yüksek sana 1mg vermiş
Liyamm1 Sdn88 Bir arkadasim önerdi turkiyede yasamadigim için esim tr e gittiginde bana 3-4 paket aldi lazim olur diye 2-3 tane içtim sadece ama biraktim doktor kontrolu olmadigi için . Gebelik oncesi doktor bana 1 mg den az yazdi galiba 0.40 onu kullaniyorum.
Kbagci Liyamm1 nerde yasiyorsun acaba? Ben Femibion 1 i kullandim 12+6 ya kadar 13+0 dan itibaren Femibion 2 kullanmaya basladim folik asiti mutlaka öneriyoruz bütün hamilelere cocugun gelisimi icin cok önemli