Ben 18+5 im şu an. Ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi olur bence de ☺️Cinsiyeti öğrenmeden park yatak bebek arabası aldık. Malum her şeye her an zam geliyor. Odasına bakıyoruz şimdi onu da alacağız en kısa zamanda. Ufak tefek zıbın tulum aldım yalnızca 0-3 ay. Bünyesine göre 3 aydan sonraki kıyafetleri sonra alırım diye düşündüm 😇