Zelihayuca Saat 6 da tek çizgi çıktı sonrasında 9 buçukta baktığımda böyle birşey çıktı ne yapmalıyım nedir bu bilen varmı
Zelihayuca Yanımda şuan test yok ilk 3 saat boyunca zaten negatif çıktı sonrasında bu şekilde çıktı sabah kan vermeye gidicem zaten adetime daha 6 7 gün var
Hasret5506 Zelihayuca bence adet günunde test yao yarın kav verme derim ama sen bilirsin misal ben 3.4 gün önce verdim negatifti adet den 1 gün sorna pozitifti birazcık daha bekle derim
Zelihayuca Hasret5506 Öyle yapayım o zaman doğru diyorsunuz aslında belirtilerim çok yok ben her ay bu şekilde oluyorum işte birazcık saçma bir şekilde havalardan mı bilmiyorum midem bulanıyor midem yanıyor direk hamile damgasını vuruyorum 😂 dediğimiz gibi yapayım teşekkür ederim
Hasret5506 Zelihayuca rica ederim üzülmeyin diye dedim piskolojik olarakta etkileniyorsunuz büyük bir ihtimalle
Hasret5506 Zelihayuca rica ederim üzülmeyin diye dedim piskolojik olarakta etkileniyorsunuz büyük bir ihtimalle
Hasret5506 Zelihayuca rica ederim üzülmeyin diye dedim piskolojik olarakta etkileniyorsunuz büyük bir ihtimalle
Zelihayuca Hasret5506 Ya psikolojik olarak evet çok haklısınız bir tane kızım var onda yaşadığım mide bulantısını yaşıyor gibi oluyorum anlamadım yani saçma bir şekilde her ay aynısı oluyor 😥
Deryana Mrikgn merhaba benimde ilk saat negatifti çok sevindim. Ama 3 saat kadar geçtikten sonra silik çizgi çıktı bakar mısın şuna bi
Zelihayuca Deryana Benimkisi bunun gibi değil sizinkisi pozitif gibi gözüküyor silikse eğer benimkisi yanlışmış test bugün tekrar yaptım tek çizgi çıktı
Deryana Zelihayuca 2 saat geçtikten sonra silik çizgi çıktı o süre içerisinde test idrarın içinde bekledi inşallah negatif sonuç çıkar kanda