Baharoloji fatmaa_aytkn07 yemek 1 kişi için geliyor ancak çok kalabalık olmadıkça kimseye çıkın demiyorlar benim annem kalmıştı ama eşim sürekli gelip gitti gece de bir süre ikisi bekledi kimse bir şey demedi
Hnd1895 fatmaa_aytkn07 benim annemle eşim kalmıştı ilk doğumda , refakatçi yatağı için köşe kapmaca oynadılar 😂 sorun olmuyor