1aslan1bebek Zeyneppkkxxx bende orada doğum yaptım oğlum şimdi 2 yaşına giriyor sezeryan doğum yaptım
Cagla01- Benim de çevrem ordan memnun Allah nasip ederse 80 gün sonra bende orda doğum yapmayı düşünüyorum
Yigit_Yagiz_Moms Ben de orada doğum yapıcam. Sezeryan doğum yapan arkadaşlar kaçıncı haftada gün aldınız ve kaç artı kaça verdiler?
Ebru3439 Doğum yapmadım ama acilde Rabia ebe var Allah razı olsun çok yardımcı oldu takibimizi yaptı. Bence hastane çalışanları genç ve bilgili 🌸
Zeyneppkkxxx EZeynepKkAkaln Hakan erenere gidiyorum ben çok memnunum doktorumdan doğumum da orda olucak tek yumurta ikizim var sadece devlet hastanesi olduğu için ön yargım var
Zeyneppkkxxx Meh bilgim yok maalesef randevunuz olmadığında sıkıntı çıkıyo genellikle benim randevum mesela 2 gün sonraydı sancım oldu gittim o gün bile zorla baktılar