Eskpln Merhaba kızlarr suyum sınırın altına inmiş bugün ciğer geliştirici iğne yaptılar yarın araştırma hastanesine gönderecekler doğum için 31+5 te hepiniz bol bol dua edin 🙏🙏
2cat1baby Eskpln Nasılsınız nasıl oldunuz? Bende sizinle aynı durumdayım 31+2 suyum azaldığı için yatışım verildi ciğer geliştirici iğne oluyorum doktorum 4-5 gün daha tutmaya çalışacakmış. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah