Merhaba arkadaşlar. Ben düzenli olarak özele gidiyordum ve hiçbir sorunum yoktu. Doktorum hemen sezaryen yapmak isteyince Çam sakura Hastanesi’ne gittim ve bebek gelişimini durdurmuş dedi ve 2 haftadır aynı kiloda. Bu durumla karşılaşan var mı? Herhangi bilgisi olan benimle paylaşabilir mi? Gerçekten çok korkuttu beni bu durum😢