Hsnanr ben 6 ay önce Dilek hanıma gitmiştim. Hamile kalabilmek için ama çok ılımlı değildi. Yani çok elektriğimiz tutmadı. 6 ay sonra da bir Gökalp beye muayene olayım diye randevu aldım. Ve hamile olduğumu öğrendim 😊 şimdilik enerjisini sevdim Gökalp beyin daha yolun başındayız. Umarım hayırlı olur 😊😊