Esr34a 35+2 deyim. Ayaklarım çok şiştiği için 24 saatlik idrar toplama yapmamı istedi doktor. 2560 ml idrarda 632 protein değeri çıktı. Yarın sabah doktorla görüşeceğim ama yine de burdan sormak istedim. Sonucum nasıl
Basakhilal Esr34a ne dedi doktorunuz benim de 1400 cikti nefrolojiye yönlendirdi ödem ve tansiyonum normal araştiriliyor :/