Kızlar 3. Doğumum olacak inşallah. 39. Haftadayım nst de düzensiz ama yavaş yavaş sancılar görülmeye başladı. Ama ben doğum yapmaya kendimi hazır hissetmiyorum ve bunu kimseye söyleyemiyorum çünkü bi kaç kez korktuğumu yakın çevreme söyledim bana hemen e yani 3. Bilmiyormuydun gibi tepkiler aldım. En son 4 kilo normal doğum yaptım ve haliyle çok zorlandım şimdide bebeğimin kilosu iyi 38 de 3300 cıvarıydı ve ben 41 42 haftada doğum yapıyorum doktorda 37 haftada daha oanala bişe girmemiş zamanı var dedi yani demem o ki muhtemelen bu bebeğimde kilolu olacak. 🥴 kaygılıyım endişeliyim bazen anlık düşünüyorum şu an sancım başlasa veya suyum gelse ne yaparım gözlerim açılıyo Allahım hazır değilim diyorum ne yaparım o an ne ederim. Önerebileceğiniz yazı veya video varmı. Kendimi güçlü hissetmem ve doğum için psikolojimi toplam için 🙄