Kızlar selam şuan 19.haftadayım. Sabah çok güzel bir şekilde kahvaltı yapıyorum kahvaltıdan 2 saat sonra açlık bastırıyor ve kuru kayısı/incir fındık gibi ara öğün yapıyorum ama bastırmıyor. Daha sonra bir şeyler yiyorum doyuyorum ama 1 saat sonra hiç yememişim gibi mide yanmasıyla acıkma hissi geliyor. Akşam yemekten sonra da böyle oluyorum. Garip bir şey yani bu yaşayan var mı aranızda?