nurikbal_06 Bebek büyüdüğü için baskı yapıyor o da ağrı yapıyor olabilir benimde ağrı yapıyordu yatıyordum sürekli dinlenince azalıyordu illa ama sağdan sola dönerken bıçak gibi acıtıyor bacaklarımı uzaltıp yatamıyordum doktorum magnezyum vermişti toz şekilde suda eritme onu kullandıkça azaldı sonra tamamen geçti şimdi de son ay olduğu için yine başlıyor gibi bi doktorunuza sorun sizde ne diyecek bakalım inşallah bişi çıkmaz da magnezyum düzeltir