BezelikVeAnnesi Babynest ve reflü yatağı hakkında düşünceleriniz neler ? Almayı düşünüyormusunuz kullanışlımıdır acaba 🤔🤗
shdemir BezelikVeAnnesi Ben almayı düşünüyorum bende instada sayfasını takip ediyorum 2 yaşa kadar yatabiliyo yazıyo. Yani 1 yaşına kadar kullansak bile yeter bence.
Edos Babynest bende çok istiyorum ama en fazla 3 ay yatar sonrası hep kenarda o bana bakar ben ona hala kararsizim😏
BezelikVeAnnesi Edos Ben bi sayfayı takip ediyorum babynestim diye orda ki açıklamalarda 2 yaşına kadar yatar diyo ama emin olamıyorum çokta hoşuma gidiyor
humaninannesi61 Ben de bi hevesle almak istedim sonra elektronik anakucağı aldım. Ne gerek var diyorum onun içinde durur gün içinde 🤔
BezelikVeAnnesi humaninannesi61 Oda güzel bir alternatif tabi ki ana kucağını ne zamana kadar kullanabiliriz peki
Edos BezelikVeAnnesi vallahi yeni gelen nesilde hiç sanmıyorum çocuklar onun içinde yatsin . 😂 zaten büyüdükçe geniş alan istiyorlar rahat haraket etmek acısından. Bilemiyorum yani.
humaninannesi61 BezelikVeAnnesi Valla onu da bilmiyorum. 1 2 yaşına kadar kullanılabiliyormuş ama durur mu içinde orası muamma 🤷🏼♀️
BezelikVeAnnesi shdemir Kesinlikle bende öyle düşünüyorum 1 yaşına kadar da yatsa kardır 🤗 Bide anneme giderken de yanımda bulundururum onda yatar diye düşünüyorum