minikmucizeemaak aysenurr- Çevremde kesinlikle al dediler, şahsen arkadaşımın 3.5 aylık bebeği çok kusuyor keşke alsaydım diyor çok pişman oldu çok pahalı bir şey de değil bende aldım
Gamzekand aysenurr- ben ilk bebeğimde çok kullandım bunda da kullanacağım inşallah beşiğine koyarken de ilk zamanlar reflü yatağı ile koyuyordum korunaklı da oluyor
Bskaysy aysenurr- 20 günlük taze anneyim aldım işime yaradı baya. Koltukta falan içerde yatıcağında içrri götürüyorum hemen beşiğinin içine koyuyorum rahat oluyor sağlığına da faydalı.
Kelebek1_ aysenurr- bence kesinlikle şart ilk doğduğu zamanlar özellikle yatağa koltuğa hamamına beşiğine her yere onunla koyuyordum
Tugbaakcy aysenurr- kesinlikle şart. Doğduğundan beri kusuyor ve ağzı burun şeklinde kusuyor nefesi kesiliyor doktorumuz sayesinde aldık bizde 1 haftalıkken 4.5 aylık hala onda yatıyor bence çok iyi bir önlem kusup kusmayacağı belli olmuyor çünkü