16sinda test yaptım negqtif çıktı normalde 18 inde regl olmam gerekiyordu 5 gün geciktim ama hic bir regl ve hamilelik belirtisi yok sadece mide yanmasi yada eksimesi oluyor karnim fln ağrımıyor hiç hamile olabilir miyim regl belirtisi yaşarim her ay bu ay olmadi