babycom456 Kızlar evde kaset test var çatlatma iğnesinin 12. Günü yarın adetime 2 gün var yani yarın yapsam kadet testle cıkar mı sonuc
Edakgndzzz babycom456 benim de bugün iğnenin 12. Günü test yaptım silikti kan verdim 4.25 çıktı. Boşuna moralim bozuldu merakla beklemek daha güzeldi keşke bekleseydim
Happy-melek1997 babycom456 benim bugün çatlatma iğnenin vurduğum günü sayarsak 11. Vurduğum günü saymazsam 10. Günüm test yapacaktım aslında bugün ama cesaret edemedim içimden gelmedi 1 2 gün sonra yapıcam birde benim adetim 32 günde 1 oluyorum adetime de 12 var ara ara kasıklarımda batma ve akıntım var o kadar
Zeynomerve babycom456 14. Güne kadar bekle garanti olsun sonra test yap zaten adet görmezsen sansın daha da artıyor
babycom456 Edakgndzzz beklemekte zor valla ya 😂 erken gebelik testi almak istmeedim bosa kaset test var diye ama cıkar mı onuda bılmıyorum
babycom456 Edakgndzzz belki yükselebilir yoksa neden 2. Cüzgi cıksın adete yakın biraz yükseliyomus beta belki ondan olabılır ama 2. Cızgı cıkmaması lazım yınede hamıle değilsen bence 2 gün sonra adet olmazsan tekrar test yap
Edakgndzzz babycom456 5 gün var benim adetime. İğne beta hcg hormonu taşıdığı için ondan çıktı böyle büyük ihtimal. Sen bekle benden sana tavsiye
babycom456 Edakgndzzz bence sende ümdini yitirme bende catlatma iğnesi yaptım 5 gün kala silik cizgi bile cıkmadı belki yeni olusuyoda olabilir hatta 8 gün kala erken gebelik yaptım onda bile silik cıkmado 😂 bu kadar bahtsız olabilirim 😅
cokbilmismom Kızlar bu kadar acele etmeyin erken yapmak için daha da stresoluyorsunuz kafanızı dağıtacak bir şeyler bulun ve doktorun dediği zamana kadar test yapmayın. Ben adet olacağım ilk gün yaptım kaset test falan uğraşmadım direk garanti gidip kan verdim.
Edakgndzzz cokbilmismom evet haklısın. Güya tutacaktım kendimi adet gününe kadar. Böyle daha çok stres oldum
Happy-melek1997 babycom456 aynen bende öyle okudum o yüzden cesaret edemiyorum ümitlenmemek için çok az kaldı sabretmeye çalışıyorum canım, 🌼