Umaymomy Kızlar 29 haftalık gebeyim iki gündür sanki bebişin hareketleri daha az hissediyorum daha minik minik ve her zaman daha hareketliydi şimdi o kadar değil normal mi acaba ya
Sinemmm1 Umaymomy 28+5 dünden beri benimde öyle normalde aşırı hareketliydi iki gündür çok hafif hafif hareketler ediyor. Ama iki gündür aşırı yoruldum ondan olabilir mi acaba diye düşündüm. Siz yordunuz mu bu ara kendinizi?
Umaymomy Aşırı da yormadım kendimi ama aynı dizin gibi 28+6 yken eskiye göre baya azaldı gibi hissediyorum hareket var ama daha hareketliydi acaba yer mi darıldı o yüzden mi böyle oluyor