Seyda5834 Benimde balon gibiydi özellikle bacaklarım.Diz kapaklarım 2 diz kapağı gibi kocaman ve kalındı,ayak bileklerim ve ayaklarımda keza… 15 güne normale döndü. Boooool su içip devamlı tuvalete çıkmanız lazım, ödemi idrar ile atarsınız. Ben 5 litreye yakın su içtim