Pinarbckci
Hanımlar iyi akşamlar. Bugün kontrole gittiğimizde bebeğin kalp atışlarının zayıf olduğunu söyledi doktor, yeni gelişiyor o yüzden dedi, bebeğin sağlıklı olup olmadığını haftaya anlamamız lazım dedi haftaya daha kuvvetli atması lazım dedi ilaçlarını kullan haftaya gel dedi. Sizce normal mi ? Yapmam gereken yemem gereken bişiler var mı? 6+3 üz.