Fmom Arkadaşlar 32+2 haftalik oldum. Önümü tam göremiyorum ama elime damar gibi bir şişkinlik geliyor sağ tarafimda. Muayene olmadım daha ama varis olabilir mi acaba ? Agri da oluyor. Yürürken zorlanma oluyor. Var mı başına gelen?
Afro-dit Fmom benim de oldu hatta çok korktum öyle kalacak diye ama doğumdan sonra geçti çoğu geçici çok nadir kalıcı oluyormuş
Busra003 Fmom büyük ihtiml varis daflon kullanıyorum doğumdan sonra geçicek bebek ağırlık yaptıkça varis büyüyor
badem1 Varis olma ihtimali yüksek benimde öyle elime şişlik gibi bişey gelmişti sonra doktorum varis dedi
ToDaBe Bende de aynı şekilde şişlik var ve iç tarafa doğru varis şeklinde damar görüntüsü var ayna ile baktığımda gordum çok korktum.Doktorum.varis olduğunu söyledi doğum.sonra geçermiş bakalım ne olacak
Fmom Hepimize geçmiş olsun. Şuan 35+1 olduk kendimi yormamaya özen gösteriyorum bir de ayaklarımı kalp hizasından yukarıda tutup dinlenince iyi geliyor. Az kaldı bakalım;)