ipeklinaismom 13+5 iz karnimda ara ara bisiler oluyor sanki hareketleri hissetmem mümkün mü en erken ne zaman hissettiniz
gul-lale1 ipeklinaismom en erkenn hissetseniz bile 17 18de hiss edersiniz çok erken. İlk gebelik daha geç oluyor 22 ye kadar hiss edemeye bilirsiniz. Ben tam 21ci haftada hiss etmişdim.
Tgcomr ipeklinaismom 13 çok erken ama insan vücuduna göre değişiyor benimde ilk hamileliğim ve 18 de böyle pıt pıt hissetmiştim hareketlerini
Yorgunanneee21 naneliseker_ Ben ilk hamileliğimde 18. Haftada hissetmeye başladım. Şuan 2. Gebeliğin 17. Haftadayız 2 gündür hissediyorum. Hissetme en erken 16. Haftada olur diye biliyorum
Annetubiss Tgcomr bende 18.haftadayim o pit pit hareketleri hissettim bebek hıçkırıyormuş 😅 bakalım diger hareketlerini ne zaman hissedeceğim
sevaldqn1 ipeklinaismom çok çok erken sizinki muhtemelen bağırsak hareketlerdir. 20. Haftamda hissetim harketini.
Bebisbg34 sevaldqn1 ben 19 haftadaym 19+4 bı hafta önce iki gün öyle hissettm akşamları ama suan hıssedemiyorum normal mi
Sedefkitir12- ipeklinaismom bende ilk gebeliğimde 20 den sonra hissetmiştim suan 2. Gebeliğim 16 haftalıkken hissettim
sevaldqn1 Bebisbg34 normal bebişim 1 2 haftaya sürekli hissedersin daha yeni olduğu için sürekli hissetmemen normal korkma😍
Bebisbg34 sevaldqn1 ay öylemi dersin pisikoljm alt üst oldu kac gündür yurt dısındayım her dkaıka doktorda bulamıyorum aklıma takılıyor 😒
naneliseker_ Yorgunanneee21 benim doktorum böyle demişti tabiki 2.gebelikte erken hissedilir o ayrı:)
Yorgunanneee21 naneliseker_ Herkesin farklı işte sağlıkla kucağınıza alalım da hepimiz 1 2 hafta geç hissedilsin bişey olmaz 😊
karaguzelirem_ 18.haftamda seyirme şeklinde hissetmiştim şuan 20+4 haftalık hamileyim çok daha net hissetmeye başladım. 13 haftalık çok küçük daha hissedilir mi bilemiyorum gazda olabilir belki