Mrikgn Bugün çaatlatma iğnesi olalı 9 gün oldu. Normaldede ağrım oluyordu ama bugün çok fazla regl olacakmışım gibi karın ağrılarım oldu ateş basmaları bel ağrısı gibi. Bu durum normalmi arkadaşlar 9 gündede bu yan etkiler olurmu