Bat a göre 6+2. Dr göre 7+0. Kese büyüyor. Yolk keseside oluşmuş yalnız bebeği göremedi doktor. Cuma günü vajinal muayene yapacak. Boş gebelik olabilir dedi. Bende öyle hissediyorum başından beri. Çokta kötü düşünmek istemiyorum. Bebeğimin geç döllenme durumunu düşünmeye çalışıp morel bulmaya çalışıyorum. Kürtajdan da çok korkuyorum boş gebelik derse. Anestezi olacak mı? Ben neler yaşayacağım. Başından geçen var mı? Biraz anlatır mısınız