Ankara-58 ben özele gidiyorum doktorum merkezde ben ilçede oturuyorum o reçeteye yazdı ordaki devlet hastanesinde olabilirsin dedi buraya yorulmana gerek yok dedi bütün testlerimide öyle yaptırmıştı zaten özel ekstra bi ücret aldığından ötürü bugün de devlete gittim kadın doğuma direk acile gönderdi beni acilde vuruldum bitti çok şükür Buda 🙏😊