Selamlar herkeseee🌼 Bugün kontrolümüz vardı. Doktor su seviyesinin alt sınıra yakın olduğunu, hala normal düzeyde olduğunu ama sezaryen tarihini öne çekebileceğimizi söyledi. Normalde 2-3 kasım planlanıyordu. Birkaç gün öne çekerek 30 ekime gün almış olduk. 38+3e tekabül ediyor. İnşallah hiçbir problem çıkmadan doğurabilirim, dualarınıza talibim🥹 Bu arada ilk doğumum ve zorunlu değil tercihen sezaryen🫠