Burcudgn Ben ilk doğumum normaldi ikinci doğumum acil kanama olunca sezeryan olmuştum.3. Doğumumda normal istiyorum ama bazı riskler taşıyormuş rahimde yırtılma falan gibi.bu konuda neler düşünürsünz siz olsanız ne yapardınız?
Sarella Burcudgn balık yağı habı dikişli olan yeri sıkılaştırıyormuş bir doktorunuza sorun isterseniz Ama bir çok kişi sezaryen den sonra normal Doğum yapabiliyor
Tatlihamis Burcudgn Evet çok kişi ssvd yapıyor bende istiyorum 32. Haftamdayım ama doktorum söz veremem dedi