ub2602
Ben de ağda yaptırmadım hiç. Yaşasın jilet 😊 3 haftam kaldı doğuma.
Şöyle yapıyosun bacım. Bi odaya yere çarşaf seriyosun. Poponun altına denk gelecek şekilde de 2 kat havlu seriyosun. Yaslanıyosun arkana. Önüne bi ayna alıyosun, telefonun ışığını açıp aynaya dayıyosun telefonu. Yanına içine duş jeli koyduğun bi maşrapa suyu da alıyosun, jilet kirlendikçe suyun içinde sallayarak yıkıyosun. Cırt cırt hallediyosun 10 dk’da 👍🏻