Merhabalar 30. Haftamdayım doktorum bugün suyun cok azalmış dedi 33. Hafta kontrolümde bebeği önden alalım mı yoksa anne karnında mı devam edecek karar verilecek böyle bir durum yaşayan var mı? Sonradan su artabiliyor mu? Artması için ne yaptınız? Yorumlarınızı yazabilirseniz cok cok sevinirim