Paradise1_ Kızlar saniyelik ya da dakikalık böyle oluyor karnım ben bu zamana kadar bebek dedim sadece oraya gelince bir sertlik oluyor arkadaşım doktora gitmişti işte kasılma erken doğum olur dikkat et falan demiş şaşırdım ya
Melekler12 Paradise1_ hayır canm erken doğum değil bebek kendini dış dunyaya hazırlıyor esniyor ve kendini gerdiginde toplanıyor çok normal
Annesiiiii_ Paradise1_ Benim de oluyor. Elimi o sertliğin üzerine koyuyorum oynuyor hareket ediyor bebiş ☺️
mombarbie_ Paradise1_ benim bebeğim arkasını dönünce bende de oluyor sertleşme hatta Bi tık kısa süreli canımı acıtıyor sonra şeklini düzeltince düzeliyor
Paradise1_ Annesiiiii_ evet bende koyunca gidiyor bir dakikalık bir şey diyorum yok doktor kasılma dedi diyor
mombarbie_ Paradise1_ burda neler diyorlar insan kafayı yer kendi doktoruna sormadan hiç kendini tedirgin etme magnezyum kullanıyorsan sknti yok
Paradise1_ mombarbie_ vallahi bebek olduğunu düşünüp ağrı sızı olmayınca hiç sormadım randevuma da daha var 😀
Paradise1_ Annesiiiii_ vallahi bebek olduğunu düşünüp ağrı sızı olmayınca hiç sormadım randevuma da daha var 😀
mombarbie_ Paradise1_ ay neler neler diyorlar yok boyu kısa olan normal doğuramazmis yok bebegin kafası bu haftalarda aşağı donerse erken doğarmış e surekli sekli değişiyor bu çocuğun napayim
gamzecgr Paradise1_ eğer ağrı eşlik etmiyorsa böyle sertleşme ile beraber kasilma değil benim doktorumun söylediği buydu
Paradise1_ gamzecgr yok çok şükür ağrım olmuyor şimdilik zaten zor bulduk zor devam ediyor Allahm korusun
gamzecgr Paradise1_ normal o zaman merak etmeyin magnezyum kullanmıyorsanız danışıp başlayın çok faydası oluyor özellikle ocean extramag çok çok iyi bu konuda
Asdfgh_jkl Paradise1_ benim karnımın sağ veya sol tarafında toplanıyor bildiğin tümsek gibi oluyor. Doktor 32. Haftada erken dogum riski olduğunu magnezyum ve Protestan kullanmamı söyledi. Hapları kullanmama rağmen günde en az 3 kere oluyor