Hanimlar merhaba,
21+1 oldum. Ayda bir doktor kontrollerimde tansiyon ölcümlerim yapiliyor. Arada sirada da eczanede de baktirdigim oluyor. Bu yeterli mi yoksa her ihtimale karsi duzenli olarak ölcmek gerekiyor mu? Siz nasil yapiyorsunuz? Tansiyon problemim yok kronik. Ya da simdiye kadar ölcumlerde bir sorun olmadi..