Merhaba.
33 haftalık gebeliğim var.Bugüne kadar olan tüm sağlık testlerini yaptırdık fakat bir sorun çıkmamıştı.15 gün önce Devlet hastanesindeki doktorumuz erkek bebeğimizin kolları ve ayaklarında 1 hafta gerilik gördü.Bizi perinatolojiye yönlendirdi.Fakat oradaki doktorda ilk muayenede çok az bir gerilik gördü 2. gittiğimizde 2 hafta gerilik var dedi.Bu saatten sonra çok bir şey değiştiremeyiz,gelecek olan Allahtan ama başına gelen var mı.?Bu şekilde sorun başına gelip sağlıklı yada sağlıksız doğum yapan var mı .?Şimdiden teşekkürler.