Rumeysaaa67 ben de 27.haftamda 1 hafta sabah aksam kullandim ve idrar yolu enfeksiyonum gecti. Cok abartilacak korkulacak bir ilac oldugunu dusunmuyorum. Idrar kesemde sorun olmasi nedeniyle 14 yasindan 18 yasina kadar da idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle bu ilaci kullanmistim hem de her gun araliksiz ve hicbir zararini hala gormedim, hatta ilk ciktiginda gonullu denek olmustum. Suan yasim 28 😶