Semrapolatt Elos21 benim doktorum da 10 Kasim demisti 28 haftalikken simdi 35 olduk bakalim haftaya gidecem. Gunu Tam belirler bebegim onden gidiyor haftasi
Zeynep_ze Semrapolatt sizin doktor baya erken gün vermiş benim 36+4 te randevum var o gün gün verecek çok heyecanlıyım😊
Mzgnn0234 36+1 bugün gittim haftaya gün verecek daha ısrar ettim ama yarın kan sonuçlarını alacam bakalım 5 kasım 38 haftalık olacak net tarih belirsiz 🙄
meltemdrn banada 10kasım dedıler ama ben 10 kasımda dogum gunu kutlamak ıstemedım 9 ve 11 kasım olucak ınsallah