Ben hər ay sabah erkən test yapiyodum neqativ oluyordu. Hiç aklimda yokken balamın israriyla reqlime 4 5 gün qala aksam 8 9 radələrində test yapdim 2 dakika sonra kip kirmizi oldu. Şimdi hamileyim 5 aylık. Oncelerde sabah yapiyodum biraz yarm saat 1 saat sonra bulanik oluyordu. Hamilə ola biləcəymi duwnuyordum ama degildim