31.haftamda yani geçen hafta girdim karın ağrısı şikayetim vardı ama hiçte heves edilecek birşey değilmiş bu nst gerçekden o bekleme bana 10 saat gibi geldi o sesler ürküttü kızımda nazlı bir kız olacak sanırım hareket etmedi bı baya uğraştılar kalp atışını yakalamak için o cihazı karnımın yüz yerine gezdirdiler yani insan sanki birşey olacak gibi hissediyor ne kadar geç okadar iyi bence 😂